כיצד להשיג אזרחות פורטוגלית

דרכון פורטוגלי

למרות שהתהליך של הגשת בקשה לאזרחות פורטוגלית הוא פשוט, יש כמה מסמכים שתצטרך. הראשון הוא visto para obtencao de autorizacao de reservencia (VOR). ויזה זו מאפשרת לך להישאר עד ארבעה חודשים בפורטוגל. תצטרך להגיש בקשה אישית להיתר מגורים. אתה יכול לקבל יותר מידע על VOR והתיעוד שהוא דורש כאן.

אזרחות פורטוגל אפשרית אם נולדת בפורטוגל. עם זאת, חייב להיות לך אב קדמון פורטוגלי שחי בפורטוגל לכל היותר חמש שנים. סבא וסבתא שלך בדרך כלל רחוקים מכדי להיחשב ראויים. אם הוריך עדיין בחיים, תוכל להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית. אם ההורים שלך נולדו בפורטוגל, אז הם אבותיך הישירים. תזדקק לתעודות הנישואין ותעודות הלידה שלהם. אם יש לך מוצא יהודי, עליך גם להשיג את תעודות הנישואין שלהם.

אם יש לך אב קדמון פורטוגלי, אתה יכול להגיש בקשה לאזרחות בפורטוגל. כדי להשיג דרכון פורטוגלי, עליך לחיות בפורטוגל במשך חמש שנים. כדי להיות זכאי לאזרחות פורטוגלית אתה חייב להיות ממוצא מדרגה שנייה. זה אומר שחייב להיות לך לפחות סבא וסבתא אחד שהוא פורטוגלי. אם אין לך צאצא פורטוגלי אתה חייב להיות קרוב משפחה קרוב, או קרוב רחוק, שהוא אזרח פורטוגלי.

היא פשוטה ומהירה לקבלת אזרחות פורטוגלית. אתה חייב להיות בעל נכס בפורטוגל או אזור תחת התחדשות עירונית. ייתכן שתוכל להפחית דרישה זו כדי EUR350,000 אם אתה חי באזור נמוך אוכלוסייה. אלו לא הדרכים היחידות להשיג אזרחות פורטוגלית. עם זאת, רכישת נכס היא הדרך המהירה והקלה ביותר להפוך לאזרח פורטוגל. כדי להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית, תצטרך אישור מגורים.

התהליך לקבלת אזרחות פורטוגלית הוא פשוט יחסית וישיר. התאזרחות היא אופציה לאלו שנולדו בפורטוגלית או יהודים ספרדיים. אנשים אלה חיו בפורטוגל לפחות חמש שנים. אז אסור שיהיו להם הרשעות פליליות או איומים בטרור. אלה שתי הדרישות הנפוצות ביותר לרכישת אזרחות פורטוגלית. זהו תהליך פשוט יחסית, אבל זה יכול להיות מסובך להשלים ללא הרבה הכנות.

ישנם גורמים רבים המשפיעים על בקשת האזרחות בפורטוגל. למשל, אדם יכול להיוולד בפורטוגל, אך עדיין להתאזרח במדינה אחרת. הסבא והסבתא הפורטוגלים הם תנאי מוקדם להתאזרחות. זה סימן לכך שלאדם יש קשרים חזקים עם המדינה. ממשלת פורטוגל מעניקה אזרחות למי שנולדו בחו "ל. אם זה המקרה, הם יכולים להגיש בקשה לקרוב משפחה מדרגה שנייה.

למה תרצו להגיש מועמדות לאזרחות פורטוגלית?

ישנן סיבות רבות להגיש בקשה לאזרחות בפורטוגל. אם אתה אזרח פורטוגל או לא תלוי במסמכים שאתה מגיש. אתה חייב גם הוכחה לשושלת שלך פורטוגלית כדי להיות מסוגל לקבל אזרחות במדינה אחרת. בן המשפחה שנולד במדינה הוא בעל תוקף כסיבה לקבלת אזרחות. אם אתה נשוי במדינה של בן הזוג שלך, הממשלה הפורטוגלית גם תיתן לך את המסמכים הדרושים כדי להתחתן.

כדי לקבל אזרחות בפורטוגל, חייב להיות לך צאצא פורטוגלי בדרגה השנייה של משפחתך. משמע הדבר שלאדם חייבת להיות סבתא או סבא פורטוגלים וסבא וסבתא פורטוגלים. המשפחה חייבת גם להיות קרובת משפחה באופן כזה שהם בני אותו לאום. חשוב לקבל את המסמכים הדרושים כדי להגיש בקשה לאזרחות בפורטוגל. נדרש בן זוג דובר ספרדית, יחד עם יליד המדינה שבה הם נולדו.

כדי לקבל אזרחות פורטוגלית, אדם חייב להיות ממוצא פורטוגלי מדרגה שנייה. זה לא משנה אם אדם נולד בפורטוגל או בפורטוגל. אך אם הם נולדים בפורטוגל, הם יכולים להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית אם הוריהם פורטוגלים. זוהי הזדמנות טובה לקבל את היתרונות של שפה שנייה, כפי שהיא תיתן לך תחושה של גאווה ושייכות.

לפרטים נוספים על דרכון פורטוגלי, לחצו כאן: https://portpassclub.com/