הדפסת לוגו על חולצה – דרך נוספת לשיווק העסק

אם אתם מחפשים טיפים להדפסת לוגו על חולצה, המאמר הזה יעזור לכם להתחיל. ראשית, תרצו לדעת אילו בדים מתאימים להדפסת חולצות. בדים נוקשים, למשל, אינם מתוחים ואינם דורשים מחשבה כמו חומרים רכים יותר. הם האפשרות המושלמת לעיצובי לוגו לא סימטרי ועבור עסקים שרוצים להתבלט בקרב הקהל.

כדי ליצור לוגו תופס עיניים, אתה צריך להשתמש בכלי יצרן לוגו חינם. לאחר יצירת הלוגו, שמור אותו בקובץ המשטרה. בדרך זו, אתה יכול בקלות להיקף אותו לסוגי בגדים וצבעים שונים. טיפ טוב נוסף הוא לבדוק את הלוגו על מגוון של חומרים כדי לבדוק צבע וגודל דיו. חולצת כותנה היא בחירה מצוינת, אבל רוכסן גיזה יכול להיראות פנטסטי מדי.

צווארון הגב: בעוד צווארון הגב קטן יותר מאשר החזה השמאלי, זה עדיין מיקום אידיאלי להציג את הלוגו שלך. למעשה, הוא נקרא לפעמים ”יוק” בגלל הקשר שלו לחולצות קאובוי מובחרות. מיקום זה צר במקצת מהחזה השמאלי ורוחבו כ-2 עד 3. כדי להפיק את המירב מצווארון הגב, בחר עיצוב פשוט שלא ילך לאיבוד בבד. הטביעה אמורה להיות במרחק סנטימטר מקצה הצווארון.

דרך נוספת להשיג לוגו על בגדים היא באמצעות רקמה. באמצעות תוכנת רקמה, אתה יכול לעצב ולהעלות את הלוגו שלך על הבד, ואז זה רקום על החולצה שלך. התוצאה הטובה ביותר מתקבלת מבדים עבים, והתהליך עמיד ויעיל. הדפסת המסך גם מניבה תוצאות טובות יותר מאשר רקמה, במיוחד אם אתה צריך לייצר מספר רב של פריטים. שיטה זו היא הטובה ביותר עבור הפקות בקנה מידה גדול, אבל זה לא מומלץ לכל סוג של חולצה.

שיטה פופולרית נוספת להדפסת לוגו על חולצה היא הדפסת בגדים. שיטה זו דורשת נייר העברה, אשר מונח על החולצה, ולאחר מכן לחוץ תחת לחץ. עיתונות החום מסירה כל צבע עודף לאחר מכן. שיטה זו היא זולה ורב תכליתית, ויש לה יתרונות רבים על פני הדפסת מסך מסורתית. וזה לא מוגבל לחולצות! יתרה מזו, קל להשתמש בשיטה זו. אם אתה טירון, תצטרך לרכוש כישורים בסיסיים.

דרך אחת להשיג את הלוגו שלך על חולצה היא באמצעות הדפסת העברה. הדפסת העברה היא השיטה הקלה ביותר להדפסת הלוגו שלך על חולצה, וכל מה שאתה צריך זה מדפסת דיו ונייר העברה מומחה. לאחר לחיצה על נייר ההעברה לבד, אתה יכול לקבל את החולצה מותאמת אישית. למרות שהדפסת העברה עובדת היטב, היא לא עמידה כמו שיטות אחרות. ייתכן גם שתצטרך להימנע מלשטוף את חולצתך במים חמים, דבר שיוריד את הלוגו המודפס. טכניקה זו יקרה פחות מהדפסת בלוקים, אך היא אינה עמידה באותה מידה.

אפשרות נוספת להדפסת לוגו על חולצה היא ליצור הדגמה של העיצוב. בדוק את תבנית הלוגו שלך על מגוון של ניירות דקים. חשוב להיות בטוחים לגבי איכות ההדפסה על סוג מסוים של נייר. עם זאת, אם הלוגו שלך הוא מסובך ומורכב, אתה כנראה צריך להדפיס אותו על נייר יקר יותר. אתה יכול לבחור בין מט וניירות מבריקים ללוגו התוסס ביותר.

שיטה נוספת להדפסת לוגו על חולצה היא הדפסת חום. הדפסת מעביר חום כרוכה בשימוש במכבש חום כדי להדפיס את העיצוב על ויניל ואז לאטום אותו על החולצה. אפשרות נוספת היא להשתמש במדפסת דיו כדי להדפיס את העיצוב על ההעברה. היתרון בשימוש במדפסת דיו הוא שאין צורך במדפסת יקרה או באספקה מיוחדת. החיסרון הוא שהדפסת העברת חום דורשת תהליך התקנה ארוך.

הדפסת מסך היא אפשרות יעילה אם אתה מזמין הרבה מאותה חולצה. זו גם האפשרות הנפוצה ביותר להזמנות בכמויות גדולות. החיסרון הוא שזה דורש הרבה מרחב וציוד גדול. למרבה המזל, הדפסת מסך היא אפשרות מצוינת לעיצובים פשוטים מאחר וזו חלופה זולה. ואם אתה לא ממהר, הדפסת מסך עדיין יכולה לתת ללוגו שלך הופעה מקצועית.