בקר לתחנת דלק – מהם היתרונות? ‏

בקר דלק לתחנת דלק יכול לעזור לך לנהל את העסק שלך בצורה חלקה. הוא יכול לנהל מספר רב של מבצעים ועובדים. זה עוזר לך לנהל את לוחות הזמנים שלך ולשמור על הלקוחות שלך מאושרים. אתה יכול אפילו לתזמן שעות מחוץ לשיא לעובדים. העובדים שלך יעריכו מאפיין זה, כפי שהם יכולים להתמקד במשימות חשובות יותר בזמנים אלה. הם גם יהיו יעילים יותר, כי לא תצטרך לתת להם כל כך הרבה תשומת לב. אם אי פעם הפעלת תחנת דלק, אתה יודע כמה קשה זה יכול להיות לשמור על שיעור שביעות רצון לקוח גבוה.

לבקר יש שסתום בקרת זרימה שמווסת את כמות הדלק שנשאב למכונית של הלקוח. לשסתום הזה יש סרעפת פלסטית שנלחצת לתוך צינור ככל שהזרימה גדלה, ומשאירה מספיק מקום כדי שהכמות הנכונה של גז תזרום לתוך הרכב. כאשר זרימת הדלק מתקרבת למקסימום, שסתום בקרת הזרימה מאט את המשאבה. משאבת הדלק תכבה אוטומטית ברגע שהמיכל של הלקוח יהיה מלא.

המערכת מורכבת A365 בקר הגז, שסתום סולנואיד ומנתח גז. מנתח הגז מודד CO2, O2 H2, CH4, ואדי מים. המערכת כוללת גם משאבת גז ושלושה מטרים של זרימה. איזון RH הוא גם חלק מהמערכת. ממשק נתונים ותוכנה מאפשרים לך לנטר את היציבות של ריכוז הגז ולרשום את המידע.

יתרונות בהתקנת בקר גז לתחנות דלק

בקר גז משמש לשליטה על זרימת הדלק. הדלק נע כלפי מעלה דרך מתקן, שם הוא עובר דרך שסתום בקרת זרימה. השסתום משתמש בסרעפת פלסטית כדי לווסת את מהירות הגז כשהוא נע דרך הצינור. ככל שזרימת הגז גדלה, הדיאפרגמה נדחקת לתוך הצינור ומאפשרת לכמות ספציפית של דלק לזרום לתוך המיכל. כאשר כמות הדלק מגיעה לגבול, שסתום בקרת הזרימה נסגר והגז נפסק.

חוקרים מצאו את סיסמת ברירת המחדל של ממשק המשתמש באתר האינטרנט של אורפק והצליחו לגשת לתחנת דלק בספרד. ברגע שהייתה להם גישה, הם הורידו את מערכת הקבצים וביצעו ניתוח. מידע זה עשוי לשמש בהתקפות עתידיות. כרגע, החוקרים לא ממליצים לרכוש בקרי תחנת דלק אורפק. במקום זאת, השתמש במוצרים אחרים שאינם מכילים סיכונים כאלה. בעת בחירת בקר גז, שקול את בטיחות ההתקנה והשימוש במוצר.

יתרון נוסף של התקנת בקר לתחנת דלק הוא שהם קלים לשימוש. ניתן לתכנת את רוב המערכות הללו כדי לעקוב אחר טמפרטורה, לחץ וגורמים אחרים של תחנת דלק. בנוסף לניטור מחירי הדלק, הם מציעים מספר שירותים נוספים, כגון עיבוד תשלומים בכרטיסי אשראי. ובעזרת ממשק משתמש, מנהלים יכולים לשלוט בסניפים שונים ממיקום אחד. כתוצאה מכך, תחנת הדלק הופכת למרכז בקרה וירטואלי עבור כמעט כל התהליכים החיוניים לניהול עסק.

בקר גז הוא חלק חיוני של תחנת דלק, ותפקידיו כוללים ניטור לחץ וזרימה במערכת הצינורות. הבקר אחראי לניטור זרימת הגז ומגיב ללחץ או נפח חריגים. המערכת גם מכוונת הזמנות הפעלה למפעילי המפעל כדי להבטיח שירות ללא הפרעה ללקוחות הליבה שלה. מערכות אלו מצוידות לרוב במערכות SCADA, המאפשרות לגז לנטר את המערכת כולה ממקום מרכזי אחד.

מערכת זו מכילה מספר רכיבים, כולל בקר גז, מנתח ושסתום סולנואידי. מנתח הגז מודד CO2, H2, CH4, ואדי מים. משאבת הגז מספקת דגימות מהתא למנתח. בקר הגז כולל גם שלושה מטרים של זרימת רוטמטר ושיווי משקל Nafion RH. המערכת מנטרת את ריכוז הגז באמצעות תוכנה וממשק נתונים.

תחנת דלק יכולה להרחיב את שירותיה. הרחבת שירותיו יכולה למשוך יותר לקוחות. אם תציע שטיפת מכוניות או חנות תיקונים, תגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות. מלבד אספקת דלק, תחנת דלק יכולה להציע שירותים נוספים, כולל שטיפת מכוניות. יש יותר אפשרויות לשרת לקוחות יכול להגדיל את הרווחים. אחד היתרונות המרכזיים של בעלות על תחנת דלק הוא שהיא יכולה לגדול ולהתרחב. זה יבטיח שהעסק יצליח.