תשקיעו בפיתוח הון אנושי בעסק שלכם

פיתוח הון אנושי

כדי להגדיל את התפוקה, חברות משקיעות יותר בפיתוח הון אנושי. חברת טכנולוגיה עשויה להציע הכשרה בתכנות מחשבים ולשלם עבור חלק מההשכלה הגבוהה של העובד. לעובד אולי יש רעיונות חדשים שיועילו לחברה בטווח הארוך, אבל הם יכולים גם לעזוב את החברה כדי להקים חברה חדשה. זה ייצור צמיחה כלכלית. ההשקעה הראשונית בהון האנושי יכולה להשתלם בדרכים רבות, כפי שהעובד החדש יכול להיות מייסד עתידי של העסק שלהם.

אחת הדרכים להבטיח שהעובדים יהיו מרוצים ומאושרים בעבודה היא להשקיע ב ”פיתוח הון אנושי”. זה מגביר נאמנות ומעורבות של עובדים. לעובדים מאורסים יש סיכוי גבוה יותר לתקשר באופן חיובי עם לקוחות ולקוחות, וגם לשפר את החוויה הכוללת. כל חברה משקיעה בנכסים האנושיים שלה כדי להבטיח שהעובדים שלה מאושרים ומרוצים. זה רעיון טוב להשקיע בפיתוח משאבי אנוש (HRD), הכשרה וחינוך כדי להבטיח שזה יקרה.

פרויקט הון אנושי הוא יוזמה גלובלית שמטרתה ליצור מרחב פוליטי להשקעות טרנספורמציות. התוכנית נועדה לסייע למדינות להאיץ את התקדמותן לעבר עולם שבו לכל ילד יש גישה להזדמנויות למידה אמיתיות והוא בריא כמבוגר. בהתבסס על השפעתם על הפרודוקטיביות, התוכנית מספקת הערכה כמותית של החינוך והבריאות. על ידי הבנה ומדידה של תרומת הבריאות והחינוך לתמ "ג, מדינות יכולות לפתח את ההון האנושי שלהן מהר יותר ולראות יותר צמיחה בפריון.

מדד פיתוח ההון האנושי מודד את ההשגה החינוכית של עובדים. במדד זה, מספר השנים בבית הספר ושיעורי החזרה לחינוך ננקטים כאמצעי של ההון האנושי של מדינה. לדוגמה, אחוז הניצולים הבוגרים המסיימים את לימודיהם בבית ־ הספר עד גיל 18 נמדד כ ־ HCI. השיעורים האלה משתנים עם הזמן, כך שהשב "כ יכול להיות מיושן. הציונים לא תמיד משקפים את מצבה של הבירה האנושית של המדינה.

בעוד שה-HCI אינו מודד את סך הכסף המושקע בחינוך, הוא כן מעריך את איכות החיים בחברה. השקעה בחינוך והכשרה חיונית לכל חברה לשפר את ביצועיה. יתרה מזו, היא מגבירה את שביעות רצונם ואת נאמנותם של העובדים. לכן פיתוח הון אנושי הוא חלק קריטי של עסק. בעוד שהמושג HC אינו חדש, הוא קיים כבר עשרות שנים. ההגדרה שלו דומה מאוד להון האינטלקטואלי.

פיתוח הון אנושי מספק כוח עבודה בריא:

HCI הוא מושג המודד את רכיבי HCD. עם זאת, רכיבי HCD לא תמיד נמדדים היטב. אמצעים מסוימים של הון אנושי אינם מדווחים, בעוד אחרים אינם מדווחים בכל עת. במדינות מסוימות אין רישומים חיוניים שלמים, ושיעורי התמותה שלהם יכולים להיות מחושבים בצורה לא מדויקת. שיעורי ההרשמה בבתי ־ ספר מדווחים לעתים קרובות על פיגור משמעותי, שלא ניתן להשוות את מצב ההון האנושי במדינה אחרת.

למרות שיש יתרונות רבים של כוח עבודה בריא, יש גם אתגרים ל HCD מוצלח. בעוד שה-HCI יכול להיות דרך מצוינת להגדיל את היתרון התחרותי של החברה, זה לא בהכרח אופציה לכל חברה. ישנם סיכונים, והסיכונים גבוהים. זה יהיה שווה את ההשקעה כדי ליצור תוכנית HRD מצליחה. ישנם גם סיכונים. יש אנשים שלא מבינים את המושגים של עסק.

פרודוקטיביות אנושית היא המרכיב החשוב ביותר במדד ההון האנושי. ניתן להשתמש במדד זה כדי לזהות פערים בביצועים האנושיים. ארגון יכול לשפר את התחרותיות שלו על ידי התמקדות בכישורים של כל אחד. בדומה לכך, HCI נמוך יכול להוביל לתנאי שוק עבודה עניים יותר ופחות הזדמנויות ליזמות. אבל באופן כללי, ה-HCI של המדינה יכול להוות אינדיקטור חשוב לאיך מדינה מצליחה להתמודד עם האתגרים של אנשיה.

איכותי HCI יכול להיות השפעה חיובית על הכלכלה. עובדים מאושרים הם 12% יותר פרודוקטיביים מהמתחרים שלהם ומעלים אותם ב-20%. הם גם מרוויחים 1.2-1.7 אחוזים יותר מעובדים שאין להם HRD. ברור אפוא שהשקעה בהון אנושי יכולה להגדיל את איכות העבודה ולהגדיל את היתרון התחרותי של החברה. כדי למקסם את הפוטנציאל של האצ "ל של המדינה, חשוב להבין את הפרטים.

לפרטים נוספים על פיתוח הון אנושי, לחצו כאן:

https://sravid.com/%D7%94%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5/%D7%A4%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%97-%D7%94%D7%95%D7%9F-%D7%90%D7%A0%D7%95%D7%A9%D7%99